Robin in Nieuw Zeeland!

Summer is coming

Voor de eerste keer een week overgeslagen met het schrijven van een blog. Hebben jullie me al gemist? Dat kwam omdat ik niet echt meer wat spannends te vertellen had. Het weer is niet zo geweldig geweest vorige week, maar nu beginnen de 's zomerse dagen eindelijk te komen. Ik zal vanaf nu ook niet meer elke week een blog plaatsen aangezien door de week voornamelijk alles hetzelfde gaat.

De weekenden heb ik even rustig aan gedaan, aangezien ik wat geld wilde besparen voor mijn trip naar het Zuiden. Dat is niet echt gelukt omdat ik wat spullen moest kopen voor mijn trip en ik nog wat kerstcadeautjes wilde kopen voor de kids. Vorig weekend heb ik wat tijd door gebracht met andere au pairs, en dit weekend heb ik wat inkopen gedaan. Vrijdag hadden we een ontmoeting aan het strand van Mission Bay met een aantal au pairs en de kinderen bij elkaar. Dat was erg leuk moet ik zeggen, gaan we zeker vaker afspreken. Vandaag heb ik weer lekker een middag op het strand gelegen!

De kinderen hebben nu 'zomervakantie'! De komende drie dagen heb ik dus beide kids om tijd mee door te brengen en daarna is het al Kerstmis. Ik weet nog niet echt wat mijn planning gaat worden, ik laat het denk ik maar op me afkomen.Kerstochtend gaan we in ieder geval met het gezin ontbijten, daarna komen de ouders van mijn hostvader om samen te lunchen en dan zullen de cadeautjes van de kinderen worden uitgepakt. Maar verder geen plannen... Helaas niet zo'n leuke kerst als thuis. De 26e is het hier 'Boxingday'. Kerst vieren ze dan niet echt maar wat het hier dan vooral betekend is: SALE. Waarschijnlijk gaan we dus met een paar meiden naar het winkelcentrum.... Verder zal ik moeten zorgen dat mijn koffer klaar staat voor vertrek, want de 27e vertrek ik voor drie weken naar het Zuiden!!

Ik heb er echt enorme zin in, het gaat nu wel een beetje zo van; de-tijd-vliegt-zo-snel-ik-moet-nog-vanalles-regelen-voor-vertrek!! Gisteren nog wat kleren gekocht, zojuist pas mijn hostel geboekt, mijn vliegticket moet ik nog uitprinten, en dan moet ik nog heel veel wassen.. Maar het komt allemaal in orde!

Ik heb nu bezig met het lezen van mijn 3e boek. Toen ik gisteren thuis kwam lagen er drie Engelse Harry Potter boeken op mijn bed van mijn hostvader. Ik kan dus wel even vooruit! Mijn Engels gaat ook erg goed moet ik zeggen, alleen een beetje teleurstellend als je nog geen woord heb gezegd tegen een vreemde en er wordt al gevraagd 'are you from Germany?' uh NOOO!!! Ik durf niet te schatten hoeveel, maar er zijn hier zoveel mensen uit Duitsland, niet te geloven.

Vorig weekend en dit weekend had ik beide geen auto ter beschikking aangezien mijn hostvader op vrijdagavond twee keer een feest had waardoor hij de auto moest laten staan en met de taxi naar huis moest. Maar met de bus is het écht niet te doen. Zeker 20 tot 25 minuten lopen, heen en terug, berg op, berg af, en na 5 minuten begint het natuurlijk te regenen.. Volgende keer weer met de auto. Fiets is geen optie.. er gebeuren te veel ongelukken waarvan vorige week een NL au pair!

Verder even geen nieuws meer denk ik zo.. Mijn volgende blog zal misschien wel vanuit het Zuiden verstuurd worden! Met vooral héél veel mooie foto's. I can't wait!

Reacties

Reacties

Rob

Zeker weten dat we je blog de afgelopen week hebben gemist. Ik heb dat wel een paar keer gezegd. Kan me goed voorstellen dat je niet echt iets te melden hebt als alles op rolletjes loopt. Fijn om dat te lezen. Volgens mij heb je je draai daar wel gevonden met de andere au pairs.

We zijn jaloers: jij hebt vakantie! Geniet ervan. Succes met de laatste voorbereidingen en alvast een bijzondere kerst. Dit jaar lukt een witte kerst hier ook weer niet. Groeten van nummer 12.

ToCo

Ha lieve Robin,

Je verhaal weer met een :-) op het gezicht gelezen.
Leuk die ontmoetgingen op het strand met de andere au pairs en kids, kunnen jullie ervaringen uitwisselen.
Als de tijd omvliegt is het in elk geval niet saai voor je.
Wij wensen je een fijne Kerst toe en geniet volop in het zuiden. We kijken al uit naar de foto's en verhalen.

Dieke knoevel TiCo

Leon

Ha meid, fijn weer wat te horen van je! Geniet ze van alles en nog wat en nog gefeliciteerd met broertje;)
Liefs uit Leeuwen...

Henny en Hans

Tja, voor een witte Kerst moet je hier ook niet zijn. Je Engels gaat natuurlijk hard vooruit, dus veel plezier in de saus en tot ferry soen! H&H

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active