Robin in Nieuw Zeeland!

Countdown has started

Hallo lieve volgers,

Ik zie dat ik jullie weer even op de hoogte moet brengen want er is weer het een en ander veranderd in de tussen tijd!! Vorige week heb ik mijn laatste week als 30 uur werkende au pair gehad. Vanaf deze week ben ik fulltime aan het werk in een restaurant hier om de hoek. Allemaal heel snel geregeld en ik heb al twee weekendjes gewerkt. Deze week mag ik 5 dagen werken, dus ik ben druk bezig. Het is echt super leuk werk, leuke collega's waaronder zelfs een Nederlander. Het is fijn om eindelijk eens elke dag samen te zijn met mensen van je eigen leeftijd i.p.v. kinderen. Nóg fijner is weer eens een normaal salaris te krijgen, wat is dat lang geleden! Ik blijf nog gewoon bij het gezin wonen tot dat ik hier klaar ben, en als tegenprestatie help ik nog mee met de kinderen, oppassen, wassen, poetsen etc.

Mijn vertrek datum vanuit Nieuw-Zeeland is ook bekend! Ik kan gaan aftellen. Leuk en ook weer niet leuk natuurlijk. Over precies 54 dagen (7,5 week) zit ik in het vliegtuig naar Sydney, waar ik aan mijn 4 weekse roadtrip ga beginnen en daarna kom ik naar huis. Ik heb er echt super veel zin in, maar eerst nog even flink wat verdienen bij het restaurant. Het enige nadeel natuurlijk is dat ik nu elk weekend volop aan het werken ben, waardoor ik geen tijd meer heb om wat met vriendinnen te doen. Toch moet ik nu even voor mezelf kiezen. Ook moet ik weer even in dat avondritme komen... Normaal ben ik klaar om half 7, en om 9 uur ga ik naar bed omdat me de ogen dichtvallen. Nu begin ik soms pas om 6 uur en ben ik tot 11 uur aan het werk. Maar ik vind het wel echt super leuk.

Dat was weer even een snelle update, en ik hoop dat jullie allemaal genieten van het warme (!!!) weer in Nederland. Ik moet zeggen dat de temperatuur hier op het moment wel lekker is. Niet warm natuurlijk, maar ook niet mega koud. Sommige ochtenden moet ik echt mijn muts op. Maar rond de middag begint vaak de zon wel te schijnen wat toch veel erg scheelt.

Tot snel!!

Reacties

Reacties

Rob

Hoi Robin. Fijn om te lezen dat je je opgedane horeca ervaring ook daar kunt gebruiken. (Als je drie borden tegelijk kunt uitserveren heb je de baan). Tja, wat gaat het allemaal snel. Afgelopen week hoorde ik wanneer je echt terugkomt naar huis. En ik ben blij dat je eerst nog een paar weekjes kunt gaan reizen. Goed besluit Robin. Inderdaad. Hier vallen de mussen nu van het dak. Vandaag zal het 38 graden worden en zaterdag wellicht 41. Pffff. 't Is ook nooit goed hier. Maar we komen er wel doorheen. Take care and enjoy. Groeten van nummer 12.

TiCo

Ha lieve Robin,
Geweldig je nieuwe job, mooier kon het gewoon niet. Goed geld verdienen en dan nog wel om de hoek, plus werk wat je wel graag mag doen. Wat gaat het toch snel,
je kunt inderdaad beginnen met aftellen, met als sluitstuk
de ROADTRIP. Geniet volop van alles!
Robin let goed op jezelf.
Liefs en veel groetjes, TiCo.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active