Robin in Nieuw Zeeland!

Just a little update

Aangezien ik even wat tijd heb om een blog te schrijven, hier even een kleine update. Ondertussen is mijn normale werkweek weer begonnen na 2 drukke vakantie weken te hebben gehad met de kinderen. De week in Tauranga goed doorgekomen, en voor mij was het erg leuk aangezien ik een wat hechtere band met de kinderen heb gekregen doordat ze een week lang hun ouders niet hebben gezien. Dan trekken ze toch wat meer naar mij toe en dat is gewoon een super gevoel! Je gaat toch wel merken dat ze blij zijn dat ik er ben. Ook al waren we een week bij de opa's en oma's ik moest wel gewoon werken. Het was dan ook wel een drukke week, en aan het einde ben ik even flink ziek geweest. Het was deze week enorm koud in Tauranga!! Voor het eerst heb ik weer rondgelopen met mijn dikke truien en elke dag de kachels aangehad, want ja... hier hebben ze geen verwarming...! Ik ben 5 dagen flink verkouden geweest en de laatste 2 dagen van de vakantie ( het was ondertussen weekend en ik had vrij ) heb ik in bed en op de bank doorgebracht aangezien ik me zo ellendig voelde. Maar dat is gelukkig nu weer helemaal weg.

Afgelopen weekend is mijn gezin een weekendje weg geweest en ik had de vrijdag vrij gekregen. Ook was het maandag een feestdag dus heb ik een lang weekend gehad van 4 dagen! Plus dat ik het hele huis voor mezelf had was wel even heel lekker. Even rust, geen kinderen, geen rommel, en elke dag uitslapen. Oke.. het uitslapen ben ik inmiddels wel verleerd want ik werd alsnog rond 8 uur, half 9 wakker. Verder ben ik een paar keer gaan sporten, heb ik een aantal films gekeken, en een beetje bij geskyped met vriendinnen.

Verder heb ik niet zoveel nieuwtjes.... Ik probeer nog een weekendje weg te plannen dus dat hoop ik in Mei te doen, en daarna probeer ik wat geld te sparen aangezien ik toch wel al het een en ander uit heb gegeven natuurlijk. Voor nu zeg ik welterusten!

OJA, voor ik het vergeet te vertellen. Ik ben vorige week woensdag naar het concert geweest van Sam Smith. Wauw.... Een van de mooiste avonden ooit, hij is echt geweldig en live is hij nog 10 keer beter dan op zijn CD. Ik had het echt voor geen goud willen missen en ik heb geluk gehad, want hij zit nu in Australië en die tour heeft hij moeten cancelen vanwege zijn stem! Dus daar zijn nu een paar duizend teleurgestelde fans. Ik mag dus wel even heel blij zijn en ik kan niet wachten tot hij in Nederland komt optreden.

Reacties

Reacties

Rob

Hoi Robin, Wat fijn dat je weer bent opgeknapt en ook mooi om te lezen dat het gezin (lees: de kinderen) zijn gewend aan een au-pair. Tja de winter komt eraan terwijl hier het voorjaar in volle gang is en we op weg naar de zomer gaan. Have fun and enjoy. Groeten van nummer 12.

Henny en Hans

Blij weer een berichtje te zien, we misten je verhaaltjes al.En who the f.ck is Sam Smith... Zal eens jouwbuizen.
Veel plezier zo 20000 km van Odilienberg.

Henny en Hans

Liesbeth

Leuk om steeds weer iets van je te lezen!

Groete oet Zjwame

TiCo

Ha Robin,
Je hebt het maar weer getroffen, zomaar eventjes een concert van Sam Smith, prachtig.
Fijn dat het klikt met de kids, en dat we tussen de regels door lezen dat je het naar je zin hebt (op het ziek zijn na).
Je verhaal weer met plezier gelezen.
Liefs TiCo.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active