Robin in Nieuw Zeeland!

13 days left!

Kia Ora! ( Hallo! )

Ik kan het niet geloven maar het is echt waar. Nog maar 13 dagen in Nieuw-Zeeland! Ik word er stiekem een beetje zenuwachtig van, maar dat is natuurlijk allemaal gezonde spanning. De laatste 8 weken dat ik aan het werk ben, zijn super snel gegaan. Ik heb elke week zo'n 30/35/40 uur gewerkt. Dat verschilde per week. Maar op het moment zit er geen vrije dag meer tussen.

Ik heb nog veel genoten van zonnige dagen in Auckland en ben nog wat speciale plekjes op gaan zoeken om wat foto's te maken en even voor de laatste keer te genieten van de uitzichten die hier in Auckland te zien zijn. Vorige week heb ik veel gewerkt maar ook veel geregeld voor vertrek. Alles klaarmaken voor vertrek, documenten printen, visum voor Australië en al dat soort dingen. Ik ben er bijna helemaal klaar voor! Alleen mn koffer nog.....

Gisteren en eergisteren ben ik twee dagen een vriendin op gaan zoeken in Whangarei ( spreek je uit als Fangarei ). Zij woonde eerst 30 minuten van mij af, maar is nu verhuist met haar hostfamilie naar het Noorden (zo'n twee uur rijden vanuit Auckland). Ik heb elke maandag en dinsdag vrij, en door de verhuizing had zij ook een paar dagen vrij, dus ben ik haar op gaan zoeken. Even lekker genoten van zonnig ( wel koud ) weer, mooie uitzichten, watervallen, en lekker eten. Vandaag gaat mijn laatste werkweek in en moet ik 5 dagen werken. Daarna ga ik 4 dagen naar Wellington en dan kom ik op vrijdag 21 augustus terug, en dan gaat mijn laatste weekend van start! Het is ongelofelijk hoe snel de tijd is gevlogen en ik ga Nieuw-Zeeland natuurlijk met een dubbel gevoel verlaten. Je wilt blijven, maar je wilt ook naar Australië en naar huis. Maar nu heb ik een 4 weekse roadtrip om naar uit te kijken en ik kan echt niet wachten! Ik ben zo benieuwd hoe ik Australië ga vinden ten opzichte van Nieuw-Zeeland. Over 6 weken ben ik weer thuis!!

Misschien dat dit mijn laatste update is vanuit Nieuw-Zeeland tenzij ik er nog een voor vertrek schrijf. Maar ik zie jullie allemaal snel en jullie horen vast een keer van me in Australië!!

Doeeeeeeei

Reacties

Reacties

Rob

Hoi Robin. Dat je het naar je zin hebt en dat je het goed getroffen hebt is te lezen in je enthousiasme. Wij kijken er naar uit om je weer in Herkenbosch te spreken. Maar eerst ga je nog lekker genieten van dit "avontuur" in Australië. Take care and enjoy. Groeten van nummer 12.

Henny en Hans

Niet teveel werken, en maximaal genieten van je laatste dagen in Nieuw-Zeeland. En.. als je dan aan die roadtrip begint zijn we natuurlijk benieuwd naar je verhalen en foto's. Telkens weer tof om te lezen en zien hoe je het allemaal ervaart. Groetjes en een dikke knuffel en tot gauw!

TiCo

Heerlijk Robin om weer iets van je te lezen, en hoe je het naar je zin hebt. Kan me indenken dat je met dubbele gevoelens Nieuw-Zeeland gaat verlaten. Maar er wacht je weer een heel mooi land om te ontdekken. Succes met je laatste werkweek. Geniet volop van alles wat komen gaat. We zien er naar uit om je weer in Herkenbosch te begroeten, tot dan. Zorg goed voor jezelf.
Liefs en groetjes, TiCo.

Astrid

Robin, heel veel succes de laatste dagen, geniet nog zoveel als kan en een supermooie tijd in Australië! Enne.....kom veilig thuis! Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active