Robin in Nieuw Zeeland!

Home sweet home

Hallo lieve volgers,

IK BEN WEER THUIS! Het is niet normaal hoe snel het jaar ( op 2,5 week na ) voorbij is gevlogen..! Ik ben dinsdagavond om 19.45 uur geland op Schiphol en was rond 00.30 weer thuis. Mijn vluchten zijn allemaal super gegaan en ik heb geen problemen gehad. Ik heb alleen bij mijn laatste check-in moeten betalen voor over gewicht van mijn koffers. Het totale gewicht was 3kg te veel. Dat was flink balen, aangezien ze me de andere keren gewoon gematst hadden. Ik kon er ook echt niks meer uit halen, alles moest mee naar huis en het even even geduurd voor ik m’n koffer dicht kreeg zo vol zat die natuurlijk.

Even terug blikken op mijn laatste maand...
Mijn laatste week in Nieuw-Zeeland ben ik zoals ik in mijn vorige blog nog schreef 3 dagen naar Wellington geweest. Erg leuke stad en anders ten opzichte van Auckland. Veel kunst op straat, en super veel restaurantjes en barretjes naar hun eigen stijl ingericht. Een erge creatieve en schone stad. Toen ik terug kwam uit Wellington had ik nog maar 4 dagen voor vertrek en heb ik mijn laatste spullen gewassen, opgeruimd, ingepakt en afscheid genomen van mijn gezinnen en Renate. Alle andere meiden waren al terug naar huis. Renate is 3 dagen na mij vertrokken. Op vrijdag avond zijn we samen gaan eten bij het restaurant waar ik heb gewerkt. Daar hadden ze ons even flink verwend met een gratis toetje en cocktails. Het was echt een super leuke avond en ik vind het nog altijd jammer dat ik ze moest verlaten. Ook hadden we ons zelf op zaterdag avond even verwend met een luxe etentje boven in de Skytower! Dat konden we natuurlijk niet overslaan. We hadden gereserveerd om 21.00u. en hebben een 3 gangen menu gehad. Het was erg lekker! Het leuke is dat je over de hele stad kunt kijken. Wel in het donker, maar het restaurant draait binnen een uur 360 graden rond. Dus we hebben twee rondjes gedraaid en een verlicht Auckland kunnen bewonderen. Zondag heb ik samen met m’n hostgezin gegeten, en maandag ben ik naar mijn eerste hostgezin geweest om nog wat tijd met de kinderen door te brengen en ook daar ben ik blijven eten. Ik vond het erg leuk om ze nog even te zien, en we hebben leuk afscheid genomen. Ik zal zeker af en toe contact met ze houden.

Toen was het dinsdag ochtend, de dag van mijn vertrek. Met mijn koffers inpakken is alles goed gegaan en ik was helemaal klaar voor vertrek. ’s Ochtends afscheid genomen van het gezin die moesten natuurlijk werken en naar school, en Renate kwam me om 10 uur ophalen en heeft me naar het vliegveld gebracht. Afscheid genomen en toen op weg naar Sydney! Het was nog raar om te beseffen dat mijn laatste minuten in Nieuw-Zeeland waren ingegaan. Het moment van besef kwam toen het vliegtuig opsteeg en toen heb ik wat traantjes gelaten natuurlijk. Wel denkend aan een geweldige tijd en alle dingen die ik gedaan en geleerd heb. En dan opweg naar Australië voor een 4 weekse roadtrip!!

( Hier zal ik deze week of volgende week ook nog even een update van plaatsen om te vertellen wat ik in Australië allemaal gedaan en gezien heb. Ook hier heb ik weer een paar duizend foto’s gemaakt, dus ik moet even alles gaan sorteren en mijn eigen dagboek bijwerken, want het is me allemaal een beetje ontgaan als je zo aan het genieten bent van je reis. Jullie lezen het snel! )

Toch wil ik jullie nog allemaal een keer heel erg bedanken voor het volgen van mijn blog, en ik hoop dat iedereen met plezier mijn blogs heeft gelezen. Ik vind het in ieder geval erg leuk om te horen dat de meeste van jullie mijn verhalen altijd erg leuk vonden. Ik zal er geen jaar meer tussen uit gaan, maar ik ben nog lang niet klaar met reizen!

Liefs Robin

Reacties

Reacties

Rob

Wij vinden het ook fijn dat je weer thuis bent. Jouw blogs hebben we altijd met veel plezier gelezen en genoten van je avonturen. Daarvoor heel erg bedankt. We zijn ervan overtuigd dat je nog meer van de wereld zult zien in de toekomst. Dat liet je afgelopen week al doorschemeren.. Nogmaals dank en groeten van nummer 10.

Hans en Henny

It was great, it was fantastic, it was awesome, fabulous and above all ... glad to have you back. We zijn benieuwd naar je volgende reis Robin.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active