Robin in Nieuw Zeeland!

6 days to go!

Hallo lieve mensen,

Nog maar 6 dagen en dan vertrek ik naar het mooie Nieuw-Zeeland! Om daar
voor 10 maanden als Au Pair te gaan werken bij een heel leuk gastgezin!Ik mag
maximaal 12 maanden inNieuw-Zeeland blijven. Mocht ik dus na die 10 maanden
nog niet genoeghebben gezien, dan ga ik nog een paar weken reizen!

Ik heb vandaag goed nieuws gekregen en er is nog iemand met dezelfde
vlucht als mij! Ik vlieg dus niet alleen, wat een opluchting! Hier was ik namelijk
erg bang voor aangezien ik nog nooit in mijn leven heb gevlogen... En dus geen
idee heb wat me allemaal te wachten staat! Ik heb al gedroomd dat ik verdwaalde
in Dubai.. Hopelijk gaat dit niet gebeuren...

Ik vertrek zondag 12 oktober vanaf Schiphol. Vanaf daar maak ik een reis van
6,5 uur richtingDubai. Daar heb ik 1,5 uur de tijd om even mijn ogen uit te
kijken. Vanuit Dubai maakik een vlucht van 13,5 uur richting Melbourne in
Australië. Daar heb ik een stop van2 uur, en daarna vervolg ik mijn reis met nog
3,5 vliegen richting mijn eindbestemming Auckland in Nieuw-Zeeland. Dit wordt
dus een lange reis!

Als ik in Auckland ben gearriveerd, kan ik gelijk naar mijn hotel om vervolgens uit
te rusten van een lange reis. Daarna volgen twee oriëntatie dagen met verschillende
Au Pairs uit verschillende landen. Kennis maken met andere meiden, ik krijg een
EHBO les, autotheorie, een simkaart, een bankpas en algemene informatie.

Na deze twee dagen wordt ik opgehaald en kan mijn Au Pair avontuur beginnen!


Reacties

Reacties

Esmee

SPANNEND!!!! (en een bietje jaloers...)

Simooon

YOU CAN DO IT!

Willeke

Nou komt het wel heel dichtbij..maar wat een kans, wat een avontuur. Goeie reis en GENIET!!Dikke knuffel!

Leon

Zeker spannend maar echt te gek! Gaat vast allemaal goed komen met de reis. Proud of you girl! Go for it...

Astrid

Helemaal geweldig meid! We gaan je volgen! Enne.....Australie zei je....niet vergeten Simon F. De groeten te doen van mam en mij ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active