Robin in Nieuw Zeeland!

First night out

Het was weer een week die omvloog. Ik probeer nog altijd even een update te posten als de week voorbij is. De meeste au pairs stoppen ermee na een tijdje of vergeten het. Maar ik heb zo mijn vast tijdstip dat ik mijn verhaal schrijf. Ik zit nu te wachten langs het zwembad. Fletcher heeft 25 minuten zwemles en dan heb ik even tijd om te typen.

Door de week hetzelfde als normaal. Ik heb een week lang last gehad van mijn rug, dat ik 's avonds niet meer kon staan, zitten, liggen of wat dan ook. Donderdag dus maar een fysio opgezocht. Die heeft me een lichte massage gegeven en alles een beetje op zijn plaats geduwd. Die avond deed het erge pijn, nu is het gelukkig aan het minderen.

Vrijdag maar weer eens besloten om te gaan rennen.. Lang niet gedaan! ( zeker 2 maanden geleden). Aangezien het bloedje heet was, had ik er van te voren niet veel van verwacht. Helaas heb ik hier geen internet op mijn mobiel waarop ik mijn 'ren app' gebruik, om te zien hoeveel km en minuten ik ren. Ik heb zo'n 45 minuten gerend en ik weet dat dat voor mij zo'n 8 km zijn. Dus ik ben trots! Hopelijk nu één keer per week volhouden.

Vrijdag avond was ik uitgenodigd voor een verjaardag. Met z'n zessen zijn we gaan uiteten bij een Italiaan. Het restaurant wordt een 'Buy Your Own' genoemd. Dat betekend dat we onze eigen wijn mee konden nemen, cool! Daarna gingen er twee naar huis, en zijn we met z'n vieren op stap geweest. Niet echt een discotheek, maar ook geen cafe. Hangt er een beetje tussen in. Was gezellig, maar ik moet er weer aan wennen. Ik was erg moe en door de wijn werd ik alleen maar slaperig. Om 2 uur een taxi naar huis gepakt.

Zaterdag even gaan shoppen in Sylvia Park. Een daypack (rugzak) gekocht voor mijn reis naar het Zuider Eiland. Ik heb er zoveel zin in!!

Zondag ochtend even geskypt met de familie. Die waren lekker sinterklaas aan het vieren, balen dat ik dat moet missen. Ik had een gedicht voor opa en oma, en ook ik kreeg een gedicht. Erg leuk, wel even gejankt met z'n alle, haha!

's Middags de hele middag op het strand gelegen met een meisje uit Dusseldörf. Heerlijk! Alleen wel weer verbrand.. Blijft wennen die zon hier, maar ik ben wel ook al lekker bruin hihi. Volgend weekend nóg geen plannen. Wie weet wat ik dan weer ga doen. Doei!

Reacties

Reacties

hans en henny

Nou, dat is me daar jaloers op onze Sinterklaas. Beetje sporten, stukkie rennen en ligt ondertussen de hele middag in de zon op het strand (meisjes uit Dusseldorf hebben we hier ook), ..wel weer verbrand.. (wij moeten hier het ijs van de autoramen krabben) en laat ons dan weer in spanning achter wat volgende week weer gaat gebeuren. Top meiske. Op naar dat Zuider-eiland !

TiCo

Ha Robin
Knap dat je het rennen weer opgepakt hebt, maar niet gek dat je s'avonds zo moe was.
Dat Sinterklaas vieren met de familie haal je volgend jaar maar dubbel en dik in, waar jij nu zit dromen veel mensen alleen maar van. Dus geniet maar maedje.
Fijne week voor jou, was weer genieten je verhalen.
Dieke knoevel, TiCo.

ine-mieke

Ha Robin,
Leuk weer wat te lezen. Jammer van je rug, laat hem maar lekker masseren. Altijd lekker. Gisteren was hier Zuidereiland op de tv. Wauw wat een natuur. Ik moest meteen aan jou denken. Ze waren dan wel in het onherbergzame gebied. Daar kun je beter niet komen.
Nou een leuke week weer en tot het volgende verhaal.
groetjes Ine-Mieke

Dominique

Super leuk om te leaze!! Ig kiek oag altied let noa dien verhoale! Fijn detse t zo leuk hubs, en ig wacht weer in spanning af noa dien volgende verhoal!
XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active