Robin in Nieuw Zeeland!

Halfway

Hier ben ik weer, na jullie 2,5 week geleden te hebben verteld dat ik ben verhuisd naar een nieuwe familie. Het gaat goed en ik ben happy! Mijn nieuwe huis bevalt me goed, mijn hostouders, hostkinderen, de omgeving, en de werkuren ook. Het is allemaal leuk!

Het enige nadeel is dat ik van 40 uur naar 30 uur ben gegaan. Qua geld is dat natuurlijk even balen, maar qua tijd totaal niet. Ik heb een super fijn werk schema en ik kan eindelijk weer mijn sport ritme oppakken. Op maandag, dinsdag en woensdag werk ik 5,5 uur per dag. 's Ochtends 2 uurtjes, ontbijten, aankleden, naar school brengen etc. Daarna heb ik vrij tot half 3, en dan werk ik nog tot half 7. Deze drie dagen heb ik 's middags dus lekker vrij om wat te poetsen, wassen, veel te skypen! en natuurlijk te sporten. Op donderdag heb ik mijn lange dag, want dan heb ik de jongste Coco thuis. Wij brengen samen de hele dag door, dat is zeker leuk! Op vrijdag hoef ik alleen van 10 tot 12 te werken, dan ga ik samen met Coco naar 'Playgroup'. Dat zijn twee uurtjes georganiseerd door mijn Au Pair bureau waar alle au pairs met hun kinderen uit te buurt heen kunnen komen om daar gezellig wat tijd door te brengen. De kids kunnen spelen en wij hebben wat tijd om te socializen met au pairs. Ook belangrijk!! En dan zitten de 30 uur er alweer op en heb ik lekker vroeg weekend, mij hoor je niet klagen! De kinderen waren op het begin even lastig, aangezien de ouders hier niet zo strict zijn.. Maar daar hebben we het samen over gehad en ik begin gelukkig al verandering te zien, en als ik weet hoe ik ze moet aanpakken zodat ze luisteren wordt het werken voor mij natuurlijk ook wat prettiger.

Vorige week heb ik twee nieuwe meiden ontmoet. Aangezien ik nu in een buurt ben gaan wonen waar veel meer au pairs wonen, ben ik wel toe aan wat nieuwe gezichten. Ook vind ik het leuk om mensen van over de hele wereld te ontmoeten. Eentje komt uit Arizona (USA) en de ander woont maar liefst 200m van me af en komt uit Denemarken. Helemaal ideaal.

Vorig weekend was wat minder leuk... Vrijdag avond had ik een filmavond met Renate en Katie waar ik vaak de weekenden mee doorbreng, en die avond ben ik flink ziek geworden. Waarschijnlijk iets verkeerds gegeten, zaterdag de hele dag op bed en op de bank gelegen, verschrikkelijk! Gelukkig bleef het maar bij die ene dag.

Ook het weer begint langzaam aan wat slechter te worden. Er is zeker nog zon, maar af en toe zitten de onvoorspelbare regenbuien er ook tussen. Over 2,5 week is het Pasen en dan ga ik een lang weekendje weg met Katie en Renate. Hopelijk hebben we dan goed weer. Er zijn namelijk nog wel een paar uitstapjes die we snel moeten boeken voor dat de winter begint (nu gaan jullie me allemaal jaloers maken natuurlijk, ik heb al genoeg 'terras foto's' gezien!)

Dat was weer even een snelle update! Ik zit nu ongeveer op de helft, het gaat echt zo snel. Ik zal nog tot eind Augustus hier blijven, dus voor degene die al wil beginnen met aftellen... haha

Tot snel!

Reacties

Reacties

Arjen

Leuk om weer wat van je te lezen. Fijn voor je dat het zo goed gaat. Geniet nog van de komende maanden en groetjes, Arjen.

Hans

Top meiske hoe je het allemaal geregeld krijgt. En augustus is nog lekker lang weg. Vanmiddag gaan wij hier eens lekker in de zon zitten, misschien zonder trui ;). Groetjes van ons allemaal.

Rob

Ik kan alleen maar toevoegen: take care and enjoy! Groeten van nummer 12.

Leon

Gaat lekker dus zo te zien, top! Geniet ze meid!
Liefs uit Leeve...

Fanny

Super leuk! Time flies dus geniet ervan. We skypen snel weer... dikke kus XXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active